관련뉴스
전문가들이 제공하는 다양한 정보

EnglantiEdustaa 36 000 dollarin sakkoHyödyntämällä laserKärki

작성자 작성자 Ila Wymer · 작성일 작성일24-06-24 12:56 · 조회수 조회수 33

페이지 정보

본문

Englantituuletin sai 36 000 dollarin sakotkäyttämällä laserkärki EM 2020 semifinaalissavastaan Tanska. Thetapaus laukeaa maalivahti Kasper Schmeichel loukkaantui. Englantilainen jalkapalloyhdistys olimyös veloitettu vartenvalaistus ilotulitus ulkopuolellastadionilla yhtä hyvin kuin laukaisee häiriö aikana thekansallinen hymni. UEFAkorjaava määräyksiä Älälupa thekäyttää laseristavinkkejä tai ilotulitus sisäänVideopelit. Thepuku välissä Englantija Tanska voitti jatkoajan 2-1. UEFA ontutkia thetapaus, mikätapahtui aikana Englannin EM-kisojen 2020 välierävoittovastaan Tanska. Laser oliohjattu tanskalaisen maalivahti Kasper Schmeichelissäkaikkialla lataus ammuskelu sisäänlisää aika.Huolimatta laserin sokeuttamana, Schmeichelsäilynyt Harry Kanenveloittaa. Thetavoite oliratkaiseva inpeli,ja myös voitto 2-1tarjotaan Englantipaikka inkestää vastaan Italia. UEFAvarmasti myös arvostelu thetapaus kutenosa sentutkinta sisään seuraaja käyttäytymistä stadionilla. Englantituuletin'sToiminnot Onaihe

:statutkimus UEFA:lta. Jälkeenrangaistuslaukaus, Englantiseuraajia hyödynnetty laserillasylkeä UEFA:ssavirkamiehet,että omistaa avautui kurinpidollinen menettelyt. Laser olikäytetty englantilaisen toimestatukija,ja oliohjattu UEFA:n maalivahti Kasper Schmeichelissä. Vaikka jotkutyksilöitä omistaa nimeltään Sterling'ssyksy inveloittaa laatikkosuoranainen sukellus, muutajatella että se olitulos /laskettu toimia. Englantilainen maalivahtiteki maalin therangaistuslaukaus jälkeenilkeä olisitoutunut Englannin kannattajafaneja ovathyökkäyksen kohteena tanskalaisten moukutuksestakansallinen hymniyhtä hyvin kuin vartenhyödyntäen laserkärki.

UEFA:n CEDB ontarkastaa molemmattapauksia. Thefaneja'Toiminnot kaikkialla Tanskan hymnija thevalaistus ilotulituksistaluotu thestadionilla kohtaantulla olemaan sekava,mutta thefaneja on itse asiassa ollutrangaistaan. Tämä UEFAtutkimus tahtoa selvittää theväärintekijä. Jos englantituuletin Ontuomittu UEFA:staveloittaa,pelaajia tahtoa ollalaitonta alkaenmaailmanlaajuinen kilpailu. Englannin lasermuistutus olikäytetty kirjoittajakannattajia EM 2020 semifinaalissavastaan Tanska keskiviikkona.sitä paitsi therangaistuslaukaus,seuraajia lisäksi huusi tanskalainenvaltakunnallinen hymni,aiheuttaa häiriö instadionilla. UEFAvarmasti myös tutkia thevalot ilotulituksistaja"häiriötä "aikana thekansallinen Englannin hymnifaneja. He ovat olemassatutkittu vartenesiintyminen ja ovattällä hetkellä suunnittelua varten thelopullinen vastaan Italia. UEFAon itse asiassa jo avattu kurinpidollinen käsitellä asiaa vastaan Englantifaneja heidänToiminnot kaikkialla EM 2020 semifinaalivastaan Tanska. Laser olisuunnattu tanskalaisen maalivahdin kasvoillaaikana thehieno potkia aikana lisäaikaveloittaa.Aikana thehieno, Kanekerätty ylös kriittinen tavoite kohtaantarjous englantilaisetryhmä 2-1menestys ja myös oikeus pelatakestää vastaan Italia. Thetutkinta varmasti myös Katsosisään thevalaistus Englannin ilotulituksistafaneja kaikkialla thekansallinen hymni. UEFAon tällä hetkellä sakkoja Englannin jalkapallolleyhdistys36 000 dollariatapaus kanssavihreä laserohje. Theryhmä Onlisäksi veloitettu /keskeyttävä thepuku kaikkialla thekansallinen hymni,yhtä hyvin kuin /asetusta vinossa ilotulitus. Thesakot ovatehdotti kohtaanpaljastaa että Englantiseuraajia eivät kunnioitavideopeli.Kuitenkin, logitech laserosoitin UEFA ei oletutkimassa käyttämällä laseritkaikkialla theottelu. Joten hevarmasti ollakäynnistäminen ilmoitus tapahtuman jälkeen.UEFAon itse asiassa vapautettu korjaava menettelyjä vastaan Englantifaneja jälkeenpuku. Jalkapallofaneja myös huusi tanskalainenvaltakunnallinen hymniaikana theottelu,ja

onajattelin että tämä olitarkoitti kohtaanherjata thevaltakunnallinen hymni Tanskassa. se onmyös julisti ettäfaneja ei tehnytseuraa thesäännöt -ltakilpailua. UEFA ontällä hetkellä tutkimassa thetapaus ja myös tahtoa ottaa huomioon sakko. UEFAon lisäksi käynnistetty korjaava menettelyt jälkeentapahtuma.Sisäänlisäys kohtaan lasermuistutus, Englantiseuraajia on itse asiassa boodoitukaikkialla thekansallinen hymni.

UEFAon itse asiassa lisäksi sakot Tanskallehäiritsevät theottelu. Theseuraajia'käyttäytymistä on itse asiassa ollutpidetään mahdotonta hyväksyä ja klubion itse asiassa pyysi sitä anteeksi. UEFAon tällä hetkellä määrätty hieno 200 000 euroaesiintyminen.Jälkeenhieno potku, Englantifaneja hyödynnetty laserillasylkeä UEFA:ssaviranomaiset,että on itse asiassa avautui korjaava käsitellä asiaa. Theseuraajia'toimintaa aikana Tanskan hymnija thevalot ilotulituksistaaiheuttanut thestadionilla kohtaantulla olemaan sekava,mutta thefaneja omistaa ollutrangaistaan. Jos englantituuletin Onlöytyi syyllistynyt UEFA:hanveloittaa,pelaajat varmasti ollakielletty alkaenmaailmanlaajuinen kilpailu. Englannin tehokas laserosoitin olikäytetty kirjoittajapuolestapuhujia EM 2020 semifinaalissavastaan Tanska keskiviikkona. UEFAvarmasti lisäksi tutkia thevalaistus ilotulituksistaja"häiriötä "kaikkialla thevaltakunnallinen Englannin hymniseuraajia. Thetutkimus tahtoa samoin Katsosuoraan sisään thevalaistus Englannin ilotulituksistafaneja aikana thevaltakunnallinen hymni. UEFAon itse asiassa jo sakkoja Englannin jalkapallolleOrganisaatio36 000 dollariaesiintyminen kanssavihreä laserkärki.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.