관련뉴스
전문가들이 제공하는 다양한 정보
функцияның туындысын табу - x туындысы неге тең
작성자 작성자 Bobby · 작성일 작성일24-07-18 07:32 · 조회수 조회수 48
페이지 정보
본문
функцияның туындысын табу - x туындысы неге тең [Подробнее...]
F(х)=х3/3 х2+2 функциясының туындысын тауып, f '(0) +f '(- 1) өрнегінің Туындыны табудың ережелері және дәрежелік функцияның туындысын табу. Бірінші әр қайсысының туындысын табасың, сосын х-тің орнына мәнін қойып шығарасың!!! Мына y = 5x функцияның туындысы неге тең? y = 3x 4 5 функциясының туындысын есептейік. F (x) = x2 + 3x – 1 функциясының туындысы неге тең? a. 2x; b. 2x – 1; c. 2x + 3; d. 3x – 1. 5. f(x) = x3 – x2 + 1 функциясының туындысын тауып, f /(0) + f. Функцияның туындысын табу амалы (дифференциалдау) 2. Тұрақты санның туындысы с,=?(0) 3. Екі функцияның қосындысының, айырмасының туындысы 4. Екі функцияның көбейтіндісінің туындысы 5. Функцияның туындысы 2.1 Элементар функцияның туындысы y f(x) функциясы (Z,\) интервалында анықталған болсын. Осы интервалдан o0 'o нүктесі шықпайтындай етіп, o0 аргументіне 'oz0 өсімшесін берейік. Туындыны табудың ережелері мен дәрежелі функцияның туындысын табу, формуласымен танысып, оларды есеп шығаруда қолдануды үйретіп, туынды ұғымы бойынша білімдерін дамыту. Дамытушылық. 9-ДӘРІС. Функцияның туындысы, дифференциалы. Жоғары ретті туындылар мен дифференциалдар. = 9-ДӘРІС. Функц. яның туындысы, дифференциалы. Жоғары ретті туындылар ме. 9-ДӘРІС. Функцияның туындысы, тәуелсіздік алуға үлес қосқандар дифференциалы. Жоғары ретті туындылар мен дифференциалдар. = 9-ДӘРІС. Функц. яның туындысы, дифференциалы. Жоғары ретті туындылар ме. F(х)=х3/3 х2+2 функциясының туындысын тауып, f '(0) +f '(- 1) өрнегінің Туындыны табудың ережелері және дәрежелік функцияның туындысын табу. Екі u = u(x) және v = v(x) функцияларының алымдысының туындысы мына формула арқылы есептелінеді: (u v)' = u' v' Бұл формула жоғарыдағы формулаға ұқсас, бар айырмашылығы таңбасында ғана. Мысалы y = x2- 5x функциясының туындысын есептейік: y' = (x2- 5x)' y' = (x2)' See more. Функцияның туындысын табу функцияны дифференциалдау делінеді. Д и ф ф е р е н ц и а л д а у д ы ң н е г і з г і е р е ж е л е р і: Егер және u u(x),v v(x) функцияларының x нүктесінде. Бұл функцияның өсімшесі ∆у деп белгіленіп, ∆у= (y+∆y)-y немесе ∆у=f (x+∆x)-f (x) теңдігімен анықталады. Шешуі Аргументтің өсімшесін табамыз:∆х=????_2−????_1 ∆x=1,5-1=0,5 ∆y=f -f(болғандықтан, f және f(мәндерін есептейміз: f =f(1,5)=4* =10 және f. 2.Дәрежелік функцияның туындысы. 1 ден үлкен кез келген п N үшін у= х п дәрежелі функция туындысы: (x n)´= nx n-1. 3.Мысалдар көрсету. IV.Материалды түсінгендігін тексеру. 1.Қосындының туындысы неге. Функция туындысын табу амалы –дифференциалдау амалыдеп аталады. функциясының нүктесіндегі туындысының мәні немесе арқылы белгіленеді. (a;b) y f(x) х х0 xx0 y c fc(x0) yc(x0).
авторлық құқық плагиат ұғымдары, авторлық құқық 2 түрі кері есеп құрастыру 3 сынып, кері есептер 1 сынып жауабымен моя дружная семья сочинение на казахском, эссе на тему моя семья 100 слов ұстазға құрмет текст, ұстазға құрмет скачать туған ауылым мақтанышым эссе, өз ауылымды осылай өзгертер едім эссе адам ортасының ішкі ортасы ата ана отбасының ұйытқысы дегенге келісесіз бе, ата ана отбасының ұйытқысы келісу келіспеу эссе маңғыстаудың экологиялық проблемалары эссе, маңғыстаудың экологиялық проблемалары презентация
синквейн әдісі бес жолды өлең - сабақ тақырыбының аясында өлең құрастырыңдар кітап [Читать далее...]
Қазақ тілі сабақты жасағанда, «хикмет» сөзіне бесжолды өлең құрастырсаңдар, синквейн әдісін қолданып: бірінші қадамда тақырыптың атауын (зат есім) айтып жасаңдар. екінші қадамда тақырыпты сипаттауға мүмкіндік. Рифмаланбаған мәтін белгілі бір схемаға сәйкес салынған бес жолдан тұрады. Мұндай поэтикалық форманың артықшылықтары: жалпыға қол жетімділік; конспективтілік; мазмұн сыйымдылығы. Синквейн қайталау сабағында –ойын түрінде. Жұмыс принципы дәл сабақ тақырыбының қойылу амалы сияқты, тек төрт қатарды (біріншіқатарсыз). Синквейн әдісі бес жолды өлең, сабақ тақырыбының аясында өлең құрастырыңдар кітап 7) «Синквейн» тәсілі (бес жолды өлең, «ақ өлең»; француз тілінде cinq. – бес). Бұл бес жолдан тұратын өлең: пәнді (тақырыпты) сипаттайтын қысқаша әдеби. Синквейн қайталау сабағында –ойын түрінде. Жұмыс принципы дәл сабақ тақырыбының қойылу амалы сияқты, тек төрт қатарды (біріншіқатарсыз). Синквейн стратегиясы (бес жолды өлең): сыртқы дәрет алу үлгісі Ой толғау кезеңінде қолданылады. Синквейн француздың «бес» деген сөзінен шыққан, яғни бес жолды өлең жазу әдісі. Рифмаланбаған мәтін белгілі бір схемаға сәйкес салынған бес жолдан тұрады. Мұндай поэтикалық форманың артықшылықтары: жалпыға қол жетімділік; конспективтілік; мазмұн сыйымдылығы. Синквейн стратегиясы – бес жолды өлең, ой толғау кезеңінде қолданылады. Синквейн әдісін педагогтар балабақша мен мектептерде сабаққа жиі. Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазу дамыту технологиясын сабақ үстінде қолдану барысында төмендегідей тиімділіктерге қол жеткізуге болады. 1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан.
терроризмге қарсы іс-қимыл туралы, терроризмге қарсы күрес хаттама мектепте как развивается туризм в нашей области эссе, развитие туризма в казахстане эссе на казахском дистанционное обучение ауэс, купс дистанционное обучение құйма құлақ перевод альберт эйнштейн презентация қазақша, альберт эйнштейн қызықты мәліметтер 2 сынып оқушыларының жазатын жазба жұмысы, қазақ тілі пәнінен дәптер тексеру анықтамасы қызылорда жануарлары, қызылорда облысы климаты менің қазақстаным шығарма 3 сынып, менің қазақстаным диктант
медицина және фармацевтика қызметкерлерінің ар-намыс кодексі
абай жолы құнанбай іс әрекеті
ағылшынша әдемі сөздер
қазақстанда болған табиғи апаттар
электронный адрес олх
.
==============================================================
~~~~~ авторлық құқық объектілері болмайтын туындылар ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Welcome to the High Life: Dive into the World of Host Bar Job Locations 24.07.18
- 다음글최초로 한국 축구 청소년 대표에 뽑힌 귀화 선수 24.07.18
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.